Rattery Goddess is terug!

Hier kan iedereen zich even voorstellen.
Plaats reactie
RatteryGoddess
Site Admin
Berichten: 6
Lid geworden op: 01-08-2011 20:43

Rattery Goddess is terug!

Bericht door RatteryGoddess » 27-08-2012 21:15

Hallo allemaal,

De tekst die hier eerst stond, was wel echt superoud! Een soort van prehistorisch bejaard en nog een beetje ouder, dus ik ga dat maar eens even veranderen!

Ik ben dus Hannah, 20 jaar en ik beheer Rattery Goddess samen met mijn mams. Deze is gevestigd in Nootdorp (Zuid-Holland). Momenteel hebben wij 30 ratjes, waarvan 14 mannetjes en 16 vrouwtjes.

Wij zijn bezig met 2 lijnen:
- argente, agouti, geel, cinnamon, beige (en mink).
- blauw, siamees, mink (en beige).

Verder is er soms husky te vinden in onze lijnen, want dit heeft zeker ons hart gestolen, al een paar jaar geleden. Daarnaast fokken wij met robijnogen, roodogen, rex en dumbo in effen, berken, bont, blazed, etc.

Ik heb een gevarieerd assortiment aan hobby's en interesses: boeken schrijven, Engelse gedichten schrijven, songteksten schrijven, tekenen, lezen, schilderen, ratjes, paardrijden, the Tudors, puzzelen, poolen, gezellig bij mensen op bezoek gaan, ontwerpen (banners, avatars, trouwkaarten, visitekaartjes, etc), zwemmen, schaatsen (als er ijs ligt), bowlen en er is vast nog wel iets wat ik ben vergeten...

Ehm, ik ben dus beheerder van dit forum, samen met Sanne. We hebben dit een tijdje geleden opgezet als informatie forum, waar mensen lekker konden kletsen en vragen konden stellen, maar pas nu wordt het ook echt compleet met de info en de tekeningen!

Zoals sommige misschien al weten, Sanne is mijn schoonzusje en beste vriendin. Haar broertje is mijn vriend en het is een schat van een vent! Sanne ook, trouwens... Maar dan geen vent, natuurlijk, haha! xD

Voor meer informatie over de Rattery: ratterygoddess.jimdo.com
En verder heel veel plezier op ons forum!

Liefs,
Hannah

smalagride
Site Admin
Berichten: 74
Lid geworden op: 01-08-2011 20:41

Bericht door smalagride » 28-08-2012 09:28

Hahahhaha welkom terug hahahahah *pompom*
Afbeelding

smalagride
Site Admin
Berichten: 74
Lid geworden op: 01-08-2011 20:41

Bericht door smalagride » 28-08-2012 09:42

Afbeelding

Afbeelding

Denk dat dit maatje wat beter past anders trekt je avatar
het hete forum uit zn verband :lol: :wink:
Afbeelding

Plaats reactie